O nas
Firma KSERCOM uruchomiła sklep internetowy w roku
2008 .Celem naszej firmy jest dostarczanie kompleksowych
rozwiązań związanych z zapotrzebowaniem powielania, archiwizacji i dystrybucji
dokumentów niezbędnych w funkcjonowaniu każdej firmy lub instytucji oraz w
mikroprzedsiębiorstwach.
Każde urządzenie
opuszczające naszą firmę podlega gwarancji obejmującej okres nawet do 5 lat.
Aby ułatwić obsługę klienta,
w firmie funkcjonują dwa główne działy,
które służą pomocą i fachową poradą aby w jak najłatwiejszy sposób można było
dobrać produkt do Państwa oczekiwań i potrzeb.
Nasza firma zajmuje się
sprzedażą oraz serwisem takich urządzeń jak kopiarki ,kserokopiarki, drukarki
oraz urządzenia wielkoformatowe. W naszym szerokim asortymencie produktów
znajdują się kopiarki nowe jak również używane z pełną 5 letnią gwarancją.
Oferowane przez nas kopiarki cyfrowe to sprawdzone produkty czołowych producentów takich jak:
Konica Minolta, Rico oraz Nashuatec. Jestesmy autoryzowanym dystrybutorem
Kserokopiarek Konica Minolta- w dowód naszej współpracy otrzymaliśmy status „
Silver Certified Partner”. Wyznaczamy sobie ambitne cele, do których dążymy
poprzez rozwój oraz zdobywanie nowych certyfikatów.
Najważniejsze korzyści,
jakie czerpią Klienci, to:
- szeroki wybór materiałów
eksploatacyjnych i części zamiennych do kopiarek, drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych,
- doradztwo przy zakupie
naszych produktów,
- łatwa i przyjazna obsługa
sklepu internetowego,
- konkurencyjne ceny
artykułów.
Dzięki doświadczeniu w
obsłudze i sprzedaży sprzętu biurowego celem naszej firmy stał się solidny
serwis i troska o klienta. Jesteśmy cenionym partnerem i zdobyliśmy zaufanie
wielu firm, instytucji, placówek oświatowych i osób prywatnych.